Digi Opera Mini - Internet Browser Terpantas

Terima kasih Nuffnang dan Digi untuk buffered earning ini - Digi Opera Mini  Internet Browser...Tentu anda selalu menghadapi masalah dalam melayari internet, terutama tahap kelajuan browser internet yang anda gunakan amatlah perlahan..Terutama ketika melayari internet menggunakan smartphone anda..Kini tidak lagi dengan Digi.

Digi kini menawarkan satu browser terpantas dengan pelbagai keistimewaan yang amat menguntungkan dan mudah..Kini dengan penawaran internet untuk semua, Digi kini menawarkan Digi Opera Mini untuk semua jenis telefon bimbit dan tidak hanya telefon bimbit pintar sahaja.

Apa yang lebih menguntungkan ialah ianya adalah PERCUMA. ya percuma..apa yang perlu anda lakukan ialah hanya :

SMS : ' OPERA ' dan hantar ke 2000


Bukan itu sahaja, jika anda adalah prepaid sub, anda mempunyai peluang untuk memenangi 1MB PERCUMA penggunaan data jika anda tekan link FREE 1MB di Opera Mini anda. 
Promosi hebat dari Digi ini juga menawarkan sebuah  HTC Mozart untuk dimenangi dengan membuka Opera Mini dan klik pada Refer-A-Friend. Pelbagai lagi hadiah menarik menanti anda Opera Mini merupakan browser yang terpantas  dalam  menyatukan data-data dalam setiap klik sehingga  6x lebih cepat yang membolehkan anda melayari Internet dengan lebih cepat dan murah. 

Jadi apa lagi...jangan melepaskan promosi ini! Download Opera Mini anda hari ini! Kongsilah berita baik ini kepada semua rakan-rakan anda..


Terima kasih Nuffnang dan Digi untuk buffred earning ini - Digi Opera Mini LB

3 comments:

  1. tak pe lah kerja nanti nk kawin senang hehe kak bee balas sini sb tu susah lah 2-3 kali baru lepas...

    ReplyDelete
  2. pakai line celcom ni kekadangbako ati dibuatnya... potong kang haaa

    ReplyDelete

Popular Posts