Safee Sali Meledak Lagi! - Jaring 2 Gol Benam Bontang FC


Safee Sali kembali meledak di Indonesia apabila menjaringkan 2 gol membantu Pelita Jaya membenam Bontang FC 2-0 dalam saingan ISL. Aksi dan skillindividu Safee berjaya merobek gawang Bontang FC yang dikawal oleh Edy Kurnia melalui tendangan deras pada minit ke 74 untuk menghasilkan gol kedua Pelita Jaya dan ke 3 baginya sejak bersama Pelita Jaya.

Sebelum itu , Safee Sali berjaya merobek gawang Bontang FC pada minit ke 60 untuk mendahului permainan 1-0. Bermula dari umpanan jauh yang diterima dari pemain sayap Pelita Jaya, Ruben Sanady di bahagian sayap sebelah kiri. Safee Sali kembali menemui sentuhannya setelah dua perlawanan berturut-turut beliau gagal menjaringkan gol dan kelabnya tumpa 0-1 kepada Persisam dan 0-1 juga kepada Persib Bandung. Bontang FC merupakan kelab yang menghuni tangga tercorot ketika ini.



Semoga Safee Sali terus berjaya menemui sentuhannya di perlawanan akan datang.

9 comments:

  1. teruskan lagi safee.rkyt msia sntiasa menyokong anda.=)

    ReplyDelete
  2. cayok! Sememangnya Safee Sali mempunyai killer instinct. Skarang ni Safee kena adaptasi dan cari jalan macamana nak bagi team mate nya umpan bola kepada dia... jarang skali dia dapat bola dari team mate.

    ReplyDelete
  3. Terukan Safee . Anda BOLEH .
    Semlm pasukan kita seri 1-1 di Singapura .

    ReplyDelete
  4. hahaha..nampak macam senang jer safee sumbat gol..ishk3

    ReplyDelete
  5. harap2 sy bole jd pemain mcm dia dlm 2-3 tahun ni hehehe

    ReplyDelete
  6. admire kat safee sali.. (*_*) wink2..

    ReplyDelete
  7. OH ! MY SAFEE SALI KU.. hehehE

    ReplyDelete

Popular Posts