Keputusan Terkini Liga Super 12 April 2011


Keputusan Terkini /Penuh Liga Super 12 April 2011

Malam ini 7 lagi perlawanan bakal berlangsung dalam aksi Liga Super 2011, dan yang pasti pertembungan yang dinantikan adalah antara Perak vs Kelantan - live streaming online - bakal berlangsung di Stadium Ipoh, Perak jam 8.45 malam ini. Apakah Kelantan dapat mencalarkan ego skuad Seladang malam ini, yang belum pernah tewas di Ipoh, atau Perak akan bangkit dari kekalahan mengejut 1:2 kepada Sabah minggu lalu, sama-sama kita saksikan.

Selangor pula bakal bertemu dengan Felda United yang dibelasah Kelantan 6-0 minggu lalu, apakah luka Felda Utd bakal bertambah. Selangor diibarat seperti gergasi yang luka setelah tewas 2-0 kepada T-Team minggu lalu, pasti mahu bangkit malam ini. Pertembungan N.Sembilan dan Kedah bakal menemukan kembali Azrai Khor dengan bekas anak buahnya. Apakah N.Sembilan akan menamatkan badi kemenangan dengan Kedah malam ini. Satu lagi pertemuan yang dijangka menarik adalah pertemuan 'adik-beradik' T-Team vs Terengganu yang pasti mengamit tumpuan peminat bolasepak di negeri pantai timur itu. 

Ikuti siaran secara langsung Perak vs Kelantan di Astro Arena malam ini.


Perak vs Kelantan
8.45 malam
Stadium Ipoh, Perak
Siaran Langsung di Astro Arena
live streaming / online

12 APRIL 2011

8.45 malam -kecuali Sabah vs Perlis-8.15 mlm


2nd half

PERAK - 4 vs KELANTAN - 0 -FT
 ( fazrul hazli,syafiq jamal,akmal rizal,razali umar)

SABAH - 2 vs PERLIS - 2 - FT
( rozaidi )

N.SEMBILAN - 0 vs KEDAH - 2 -FT
( azlan ismail )

PAHANG - 0 vs JOHOR FC - 0 -FT

HARIMAU MUDA A - 1 vs KUALA LUMPUR - 0 -FT

T-TEAM - 0 vs TERENGGANU - 1 -FT
( abd hadi yahya )

FELDA UTD. - 0 vs SELANGOR - 1 -FT
( fadzli )

keputusan akan diupdate dari masa ke semasa

carian- T-Team vs Terengganu Live Streaming, Felda United vs Selangor Live Streaming, Keputusan Liga Super 2011, Keputusan Penuh Liga Super 9 April, Keputusan Liga Super 12 April 2011, isu blogger bergaduh, gathering blogger, putrajaya, gaduh pasal gathering, blogger template terbaik dan tercantik, blogger otai sombong,

6 comments:

Popular Posts