Adinda Evans | Budak 14 Tahun Mengaku Tiada Dara | Klon Amir Raja Lawak ?



Siapa Adinda Evans ni ? ..Beliau merupakan blogger terhangat dipasaran ketika ini. Menjadi trending terhot dikala ini. #adindaevans di twitter dan di facebook Adinda Milano Evans fan page menjadi sasaran pencari gosip hangat seperti ini. Jadi apa sebenarnya yang Adinda Evans ini buat ?..isu panas Adinda Evans..

Pengakuan berani mati remaja perempuan berusia 14 tahun ini di blognya..DISINI...mengundang padah apabila menjadi sasaran kutukan dan orang ramai. Apa tidaknya tanpa rasa segan silu mengaku yang beliau sudah pernah Main..yakni tiada dara..tutttt...Kalau tidak silap JR..entry beliau ini sudah lama, ada yang mengatakan tahun lepas..namun kini kembali top entry setelah seorang blogger agak famous the other khairul menulis cerita ini di entry beliau..DISINI..

Jadi bila sudah menjadi tumpuan maka bertambahlah peminat fan pagenya di facebook..semalam dalam 5k..hari ini meningkat 10 k..mungkin wall dia dah tidak boleh dibaca, namun korang boleh tengok di ruangan discussion blog tu..dasyat..penangan adinda evans ni..Sehinggakan menteri pembangunan keluarga dan wanita datuk sharizat jalil pun ambil berat akan isu ini..Ye la kan, kalau sudah 14 tahun dah masuk kategori rogol tu..

Sehingga kini, blog adinda milano evans ni telah pun dia delete..Mungkin ada yang tidak berkesempatan melihat entry tersebut. Namun kita lihatlah apa feedback dia dari komen-komen ala-ala nasihat+kutuk dari orang ramai...

klik utk zoom

Namun hari ini , timbul pula satu isu yang mengatakan adinda evans adalah klon amir raja lawak. Adinda evans merupakan platform viral marketing untuk mempromosikan filem terbaru amir raja lawak bertajauk " AKU DAH MAEN "..betul kah ini ??..Kalau nak tahu dengan lebih lanjut klik SINI..
 

dipawagam 23. julai.2050...




Biar betul Amir ni..mari kita lihat apa kata Amir berkenaan isu Adinda Evans ini... sumber dari Harian Metroll<<<---siapa yang tak tahu maksud troll tu..memang copy paste entry tu bulat-bulat...hahaha..derm! obefiend network metrolol sungguh..terkena aku..tabik spring!


p/s :Adinda Evans tetap orang yang sama..Amir tetap amir..tak sama..semoga adik kita ni, menjumpai sinar dalam hidup dia..perjalanan hidup masih jauh lagi..insyallah..apa yang kau cari dalam hidup mu adinda evans..?...may allah forgive n bless you..





9 comments:

  1. memang hangat isu ni..even saya punya roomate kat kolej n kawan-kawan semua cerita pasal ni..

    ReplyDelete
  2. tapi hok amir tu dak leh caye tu..muke ade sipi2 amir..lawak haha..

    ReplyDelete
  3. naseb baik tengah cuti sem, kalau tak, gerenti gosip ngan budak-budak kelas pasal bende ni...kekeke.. lawak la Adinda Evans ni, berani tak kena tempat..

    ReplyDelete
  4. senak perut gelak bila ada yang percaya bulat2 kes amir guna adinda evans untuk promosi filem aku dah maen. ya ampun..

    semoga adinda evans jumpa sinar dalam hidupnya. semoga dia berjumpa dengan orang yang bimbing dia dengan sebenar2 bimbingan.. :)

    ReplyDelete
  5. perghh..dasat budak perempuan zaman sekarang..klu llaki tu da sure dilabel jahat dr dulu..zaman skang perempuan pun dah berani..almaklumlah..kan perempuan selalu kata semua benda laki leh buat doeg leh buat...haaa amik...mmg boleh buat sangat lah!..

    ReplyDelete
  6. bru 14 tahun..tpi ini memang realiti muda mudi kita skang..die ni kire jujur la..tpi jujur die tu xbertempat..ape die dpt bgtau ke umum bnda ni..da tau blog ade pengunjung..klu x,just private kn je lah blog tu..dunia2..

    ReplyDelete
  7. Yawn..viral marketing...masalah utama MALAYSIA ni =.= alang2 aku da rasa muak tengok politik negara ni,nk cri untung guna cara yg salah.Menyapu arang aje

    ReplyDelete

Popular Posts