Ending Nora Elena | Episod Akhir Nora Elena

Ending Nora Elena | Episod Akhir Nora Elena
Nora Elena mati dalam Episod Akhir Drama Nora Elena di tv3 yang akan ditayangkan hari ini. Begitulah desas desus mengatakan ending dan episod akhir drama nora elena ini tidak sama dengan jalan cerita dan ending di novel kasih yang suci. Pihak produksi drama membuat kejutan dengan mengubah plot akhir drama ini dengan elemen kejutan dan saspen kepada para penonton.

Akhirnya fenomena Nora Elena akan berakhir hari ini.Mungkin selepas ini Nora Elena akan difilemkan dan dibawa ke layar perak. Tidak mustahil...selepas ini akan ada Nora Elena The Movie, segalanya tidak mustahil jika dilihat melalui respon penonton, seperti drama bersiri Nur Kasih yang difilemkan.


Jadi sejauh mana kebenaran nora elena mati dalam episod akhir nora elena..Apakah ending drama nora elena petang ini?..Adakah berakhir sama seperti happy ending didalam novel kasih yang suci atau sebaliknya. Sama-sama kita saksikan petang ini.

p/s : rasanya ending nora elena akan sama dengan novel kasih yang suci..mesti berakhir dengan happy ending..agak-agak apa ending nora elena petang ni yer...









11 comments:

  1. post jgn xpost..tp nora elena mmg besttttt.

    ReplyDelete
  2. ending dia nak sama gak macam novel.. yang pasti dah ada baby sebab hari tu tgk iklan yvone bawa baby ke gaung... huhuhu.. rasanya la..

    ReplyDelete
  3. harrazdani- citer ni cam best...tp tak follow..huhu

    ReplyDelete
  4. @Anonymous bkn mcm..mmg best..xfollow..leh downliad kat libk tu..try layan hehe

    ReplyDelete
  5. @mimie saie nie yessss!!..xsyok kalau xhepi..nanti malam2 nak tido astik terpk je hehe

    ReplyDelete
  6. nak tanya kat sbox..yg keluar..kotaknya tapi kosong..hmmm..tanya kat sini aje lah..errr..ikut link ni yaaa..pinjam nama jap...http://k-pohshouthere.blogspot.com/2011/06/aduhhhhsakit-kepalapneumedic-help-me.html#links

    ReplyDelete
  7. hmmmm.. smlm tgk yvone rasa kesian
    pun ada, rasa geram pun ada
    rasa nak lempang2 jer.. he3
    tapi itu emosi semorang wanita
    kepada wanita yg cuba mahu memporak
    perandakan rumah tangga org lain...

    ReplyDelete
  8. Salam. macam best, tapi tak follow jugak... nnt2 la.. boleh camtu?

    Tak mustahil tony blair boleh masuk Islam sekiranya...

    ReplyDelete

Popular Posts