Semalam Hantar Tiket, Hari Ini Dapat Buffered Earning | Proton Exora ( BM ) LR


Tips dapatkan bufferd earning ?..Bagaimana hendak dapatkan buffered earning ?..Itu lah soalan yang sering dan kerap kali di tanya oleh blogger kepada nuffnang. Banyak tips yang sebenarnya telah pun diberi oleh rakan-rakan blogger. Yang paling penting adalah isi entri mampu menarik pembaca masuk ke dalam blog anda. Kedudukan kotak iklan nuffnang mesti di tempat yang strategik dan banyak lagi...

Semalam JR hantar tiket untuk bertanya mengenai sponsored post kepada nuffnang. Belum pun sempat dijawab soalan itu, hari ini dapat cpm campaign. Adakah ini satu kebetulan.Bukan itu sahaja, semalam juga JR updated survey bagi blog ini. Jadi mungkin benar kita perlu selalu updated survey nuffnang dan hantar tiket kepada nuffnang..

Untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai Proton Exora dan kelebihannya..sila ke SINI

Terima kasih nuffnang...dan proton exora
*b.e ke -5 sejak 5 bulan Jom Rileks...



3 comments:

  1. wow da 5 kali ek? bru 1st time dpt (sejak bln 12).. ;D

    ReplyDelete
  2. uwahh saya xpenah dpt lgi..err tak reti..hihi nk tnye kirenye semakin byk iklan nuffnang yg kite siarkan byk lah dpt B.E?

    ReplyDelete
  3. @nurul nadia nasir saya pun jarang review iklan ni..kdang produk best bru saya buat satu review..ianya bergantung pada pengiklan..kandungan blog kita serta kumpulan pembca tu..

    ReplyDelete

Popular Posts