SYARAT BARU INNITY | 3 STANDARD ADS SAHAJA DIBENARKAN

SYARAT BARU INNITY | 3 STANDARD ADS SAHAJA DIBENARKAN


Syarat baru Innity telah pun diperkenalkan iaitu hanya 3 Standards Ads atau dalam kata lain hanya 3 iklan standard yang dibenarkan oleh Innity. Sebagai perkenalan, buat mana-mana blogger baru yang tidak tahu apa itu innity, apa kelebihan innity, syarat am pasang iklan innity bolehlah merujuk DISINI. Sebab bagi kebanyakan blogger Nuffnang sudah semestinya menjadi pilihan mereka, disebabkan syarat Nuffnang, memang mudah dan longgar berbanding Innity dengan syarat-syarat untuk memasang iklan innity yang agak...ketat.

Apa standard ads innity ?..Bagaimana memasang iklan standard ads innity ini?..Persoalan ini, juga akan dijawab sebentar lagi. Terlebih dahulu, biar JR perkenalkan standard ads innity yang dimaksudkan itu. Lihat gambarajah dibawah ;

klik untuk zoom

Diatas adalah unit iklan standard yang boleh anda pasang di blog anda. Apa yang JR faham, setiap satu page , hanya boleh diletakkan 3 unit sahaja di dalam blog anda. Ini bermaksud, leaderboard,skycrapper atau large rectangle ( rasanya lebih kurang macam nuffnang kot...). Cuma unit iklan bagi ballon ads, bottoms-up, dynamic in-text, lightbox, dan site take over sahaja yang boleh letak banyak-banyak ( kalau tak silap ).. Ini adalah kerana iklan-iklan ini tadi adalah special ads innity.

Kemungkinan bagi yang tidak mengikuti syarat baru innity ini, berlaku ralat atau masalah pada earning innity anda. Untuk mendapatkan penjelasan lebih lanjut, segeralah tanya kepada pihak innity. selamat mencuba.





carian ; iklan innity, syarat wajib pasang innity, cara mudah pasang innity, syarat terkini innity, syarat terbaru innity, kelebihan pasang innity, kelebihan pasang iklan innity berbanding nuffnang, special ads innity, tutorial pasang iklan innity,

5 comments:

  1. sy masih setia dgn nuff hehee

    ReplyDelete
  2. ooo .. site take tak termasuk standart ye ..

    ReplyDelete
  3. susah gak syarat2 nak pasang iklan nie kan..
    terima kasih sebab menambah pengetahuan saya ttg inity nie =)

    ReplyDelete
  4. syaratnya agak susah, kena cari formula utk memudahkannya ni..pasti ada jalan penyelesaiannya.

    ReplyDelete

Popular Posts