GAMBAR MIERA LIYANA TAYANG BADAN SEKSI -KETIAK LA PULAK.....

MIERA LIYANA SEKSI TAYANG BODY| GAMBAR ARTIS MIERA LIYANA TAYANG KETIAK


Miera Liyana artis baru yang padat dengan kontroversi. Kontroversi yang melanda tak lah sekeras mana, cuma isu gambar dan pose seksi terseksa dia jer. 

Memetik sumber dari mediamalaya.com, ada lah beberapa keping gambar terbaru miera liyana yang sempat guwa kongsikan. Gambar seksi miera liyana kali ini banyak menunjukkan ketiak tak bubuh deodorent beliau...hehe..

lagi gambar model iklan deodorent..


Dahulu, miera liyana adalah kontroversi tentang pakaian yang agak menonjolkan aset2 tertentu yang menjolokkan mata sang lelaki. Itu guwa tak berani nak tengokla.. Takut nanti terlebih sudah.  


Guwa pun sebenarnya tak tahu pulak, dia ni pelakon ke penyanyi..ke model..asik cerita bab gambar seksi je banyak...Guwa pun tak tahu bila dan drama or filem apa dia berlakon...Mungkin guwa tidak mengikuti perkembangan karier dia seperti guwa mengikut perkembangan gambar-gambar dia...keh keh keh...

Apa apa pun, harap cik miera liyana berjaya la ye dalam bidang bidang yang diceburi. 

**tiba-tiba guwa teringat Zahrina Ann Julie...nasib baik bukan malam jumaat time guwa karang post ni...













tags : GAMBAR MIERA LIYANA, GAMBAR SEKSI MIERA LIYANA,MIERA LIYANA SEKSI POSE, KONTROVERSI MIERA LIYANA, ADEGAN PANAS MIERA LIYANA, MIERA LIYAN TAYANG BODY SEKSI, AKSI MENGHAIRAHKAN MIERA LIYANA, MIERA LIYANA TAYANG ASET, GAMBAR SEKSI ARTIS MALAYSIA



1 comment:

  1. Ketiak berkarat pun nk tayang......

    ReplyDelete

Popular Posts