VIDEO SEKS PEGAWAI KASTAM YANG TERLAMPAU

VIDEO SEKS PEGAWAI KASTAM TERLAMPAU DI INTERNET |


Video Seks Kastam Terlampau 3gp| Jika satu masa dahulu kita dikejutkan dengan video aksi seks pramugara terlampau, hari ini timbul pula video pegawai kastam terlampau di internet.

Video berdurasi 5 minit 11 saat itu dirakam melalui kamera cctv yang diletakkan di bilik tersebut. Sama ada rakaman ini, disengajakan oleh pelaku, atau ada unsur khianat dari individu/pihak tertentu, masih belum diketahui. 

Namun, blog2 rancak menyebarkan perkara ini sejak beberapa hari yang lalu. Apa yang menjadi persoalan adalah tarikh rakaman video tersebut seperti yang tertera di gambar atas, adalah sama dengan tarikh kematian seorang pegawai kastam yang perbicaraannya masih dijalankan sehingga ke hari ini. Apakah ada kaitan antara dua kes ini ??..masih menjadi tanda tanya.

Namun, yang pasti, imej KASTAM DIRAJA MALAYSIA, semakin tercalar dengan timbulnya isu video seks kastam terlampau. Terutama selepas kes kematian pegawai kastam yang disifatkan mengejut baru baru ini. 

Sebenarnya, masih tiada sebarang bukti adakah lelaki yang terdapat dalam video tersebut adalah pegawai kastam ataupun tidak. 

**Kalau nk cari or tengok video tu kat sini, sorry la beb..tak ader..ni bukan blog blue...












tags: VIDEO KASTAM TERLAMPAU 3GP, VIDEO KASTAM BUAT PROJEK, KASTAM SEKS DENGAN PELACUR RUSIA, VIDEO 3GP KASTAM TERLAMPAU, VIDEO SEKS PEGAWAI KASTAM, VIDEO LUCAH PEGAWAI KASTAM, DOWNLOAD 3G MELAYU, VIDEO 3GP, KASTAM LUCAH, VIDEO LUCAH 3GP,

No comments:

Post a Comment

Popular Posts