Senarai Pemain Malaysia vs Taiwan 29 Jun 2011

 Senarai Pemain Malaysia vs Taiwan 29 Jun 2011 | Kelayakan Piala Dunia 2014 Zon Asia


Mengikut senarai terkini pemain Malaysia vs Taiwan 29 Jun 2011 ini, jelas Malaysia mempunyai kelebihan dan kekuatan yang seimbang untuk melakar satu sejarah seperti skuad olimpik negara baru-baru ini. Dengan kehadiran semula penyerang Kelab Pelita Jaya, Safee Sali yang diberitakan cergas sepenuhnya dan kecederaan Norshahrul Idlan Talaha dan Abdul Hadi Yahya yang semakin pulih, jelas mengembirakan kem negara. Serta kehadiran semula Ahmad Fakri Shaarani yang tercedera sejak beberapa bulan lalu.

Penjaga gol utama Malaysia pastinya akan menjadi milik Khairul Fahmi Che Mat, manakala di barisan pertahanan, K.Rajagopal mempunyai banyak pilihan sama ada mahu mengekalkan barisan sama sewaktu menjuarai Piala Suzuki AFF 2010 yang lalu iaitu Muslim Ahmad,Fadhli Sas,Mahali Jazuli dan Asrarudin Putra atau boleh mencuba kombinasi dengan kehadiran semula Aidil Zaquan serta pemain baru yang dipilih seperti Helmi Ramely.

Diposisi tengah kelincahan Syafiq Rahim, Kunalan,Gurusamy dan Amirul Hadi amat ditagih dalam perlawanan ini. Selain itu, beliau memiliki beberapa senarai pemain tengah lain seperti Badrol Bakhtiar, S.Chanturu, Amar Rohidan dan Shakir Shaari.

Sementara skuad Taiwan / Chinese Taipei sudah pastinya mengharapkan kepada pemain mereka yang beraksi bersama beberapa kelab luar terutamanya di Hong Kong untuk membantu mencipta kejutan malam ini. 

Jadi jangan lupa saksikan malam ini perlawanan kelayakan piala dunia 2014 Malaysia vs Taiwan 29 Jun 2011 siaran langsung di astro arena 801 bermula jam 8.30 malam. dan juga...info terkini bahawa ADA siaran langsung rtm tv1 Malaysia vs Taiwan 29 Jun 2011, malam ini..

Keputusan Malaysia vs Taiwan 29 Jun 2011 akan diupdate disini dari masa ke semasa,..Bagi yang tidak dapat menonton perlawanan ini, link live streaming Malaysia vs Taiwan 29 Jun 2011 akan disediakan disini..








carian :  malaysia vs taiwan, malaysia vs taiwan 2011, malaysia vs taiwan 29 jun 2011, senarai akhir pemain malaysia vs taiwan 29/6/2011, malaysia vs taiwan di rtm/tv1, siaran langsung malaysia vs taiwan rtm tv1 29 jun 2011, live streaming malaysia vs taiwan 29 jun 2011, keputusan semasa dan terkini malaysia vs taiwan 29 jun 2011, malaysia vs taiwan 3 julai 2011, malaysia vs chinese taipei result 29 jun 2011, video youtube gol malaysia vs taiwan 29 jun 2011

6 comments:

  1. Mungkin tak dpt menonton perlawanan ni..tapi mungkin boleh tengok link live streaming kat sini :) tq

    Seluar Dalam 1Malaysia paling Laris Dijual

    ReplyDelete
  2. TAIWAN NGAN PAKISTAN PUN KALAH KLU XSILAP AKU...PERSAHABATAN KOT..

    ReplyDelete
  3. PATUT AMIK PIYA LA BOH...BARU MANTAP!

    ReplyDelete
  4. WOI..Ashaari shamsudin mana!..injured kaa..ni yang xbest ni..

    ReplyDelete
  5. @ashaari ashaari bukan skuad olimpik kaa...tanya rajagopal..dia yang bagi ke aku senarai ni haha

    ReplyDelete
  6. @Anonymous piya??..betul..mmg potensi dia bagus..aku pun eran knp rajagopal x select piya..

    ReplyDelete

Popular Posts