Keputusan Penuh Kelantan vs Pelita Jaya 9 Julai 2011

Keputusan Penuh Kelantan vs Pelita Jaya 9 Julai 2011 | Perlawanan Persahabatan

 Perlawanan Persahabatan 9 Julai 2011

 Kelantan vs Pelita Jaya
1 : 1
 izuan solahudin min 70 - joko min 89

Perlawanan persahabatan antara pasukan liga super Kelantan vs Pelita Jaya telah pun tamat dengan keputusan seri 1-1. Perlawanan yang berlangsung di Stadium Sultan Muhammad ke IV itu disaksikan hampir 10 ribu penyokong setia The Red Warriors. Perlawanan ini sebenarnya lebih kepada ujian Kelantan keatas pemain import mereka iaitu Jocip Bonacin dan Obinna Nwaneri. Jadi isu siapa pemain import Kelantan musim liga super 2012 mungkin sudah terjawab. Persoalannya sekarang, apakah mutu persembahan mereka ini, diterima oleh pasukan Kelantan.

Menurut komen-komen yang diberi peminat, rata-rata berpuas hati dengan mutu persembahan pemain yang kedua-duanya beraksi di posisi pertahanan, dan seorang dari mereka hampir-hampir menjaringkan gol sewaktu permainan berlangsung. Kelantan kini sedang giat meningkatkan mutu pasukan mereka menjelang aksi saingan AFC Cup 2012 nanti untuk mewakili Malaysia dalam kejohanan itu.

video youtube gol kelantan vs pelita jaya 9 julai 2011 | full highlights


credit youtube - sokernet





carian : keputusan pelita jaya vs kelantan, kelantan vs pelita jaya 9 julai 2011, penjaring gol kelantan vs pelita jaya, siaran langsung kelantan vs pelita jaya 9 julai 2011, video youtube gol kelantan vs pelita jaya 9 julai 2011, senarai penuh pemain import kelantan 2012,

1 comment:

Popular Posts