KHAIRUL FAHMI CHE MAT( APEK ) DAN ELIA PUTUS TUNANG

BENARKAH PENJAGA GOL KEBANGSAAN DAN KELANTAN KHAIRUL FAHMI CHE MAT ( APEK ) SUDAH PUTUS TUNANG DENGAN ELIA



Apek putus tunang dengan elia ?..Macam tak percaya..Namun itulah hakikatnya..Ajal maut jodoh dan pertemuaan ditangan tuhan. Siapa yang menjangkakan pasangan yang dilihat sehati dan sepadan ini mempunyai kemelut biarpun dilihat begitu mesra sebelum ini. Apakah sebab apek putus tunang. Adakah orang ketiga punca apek dan elia putus tunang?..Tak mungkin disebabkan kecewa Malaysia gagal layak ke pusingan ketiga piala dunia tempoh hari seperti yang dicanangkan akhbar diatas.

Biar apa pun sebab dan puncanya, harap mereka menemui jalan yang sebetulnya. Dan diharapkan perkara ini tidak akan mengganggu tumpuan apek menjelang perlawanan pusingan ketiga peringkat kumpulan kelayakan sukan olimpik 2012 yang bermula Malaysia vs Jepun pada september ini.

Buat pengetahuan anda elia juga adalah seorang blogger. pemilik blog jejariruncing.blogspot.com.






tags : apek putus tunang, apek dan  elia putus tunang, apek dan elia berpisah, terkini apek putus tunang, berita apek dan elia, sebab apek dan elia putus, apek clash dengan tunang, tunang khairul fahmi che mat, siapa tunang apek, khairul fahmi che mat berpisah dengan tunang, khairul fahmi che mat penjaga gol utama negara putus tunang, penjaga gol kelantan putus tunang, elia jejari runcing putus tunang apek, berita apek putus tunang,



No comments:

Post a Comment

Popular Posts