KUMPULAN SEPAH MAHARAJA LAWAK SAH BERPECAH!! |KENAPA?

SEPAH BERPECAH | TIADA PERSEFAHAMAN DAN MASALAH PERIBADI JADI PUNCA


Ini mungkin berita yang agak mengecewakan JR sendiri. Artikel kumpulan Sepah sah berpecah ini diambil dari akhbar berita harian hari ini

Berikut ialah kata-kata Jepp Sepah selaku ketua kumpulan:-

Selepas kemenangan itu (Raja Lawak 2009), semua displin dibentuk oleh anggota Sepah semakin berkurangan dan ia terus tenggelam apabila kami berjaya mencipta nama. Kemudian Tuhan memberi peluang kedua di dalam Maharaja Lawak, kami bina semula nama Sepah itu, tetapi hari ini saya nekad berpecah selepas sekian lama memendam perasaan.

Namun ternyata keputusan Jepp ini sangat-sangat mengejutkan Shuib. Kata Shuib:-

Saya sayang kumpulan Sepah tetapi jika Jep sudah berkata begitu, saya ikutkan saja. Perkara ini memang ada kami bincangkan sebelum ini. Saya tidak ada apa yang ingin dicakapkan kerana perkara ini baru hari ini diputuskan dan kami akan berpecah, apa yang saya boleh buat saya akan menjaga diri sendiri selepas ini.
Lepas popular kebanyakan artis berkumpulan kebanyakan nya pasti akan berpecah. Masing ada tawaran masing-masing. Ibu Fauziah Nawi pernah berpesan masa Raja Lawak 2009 ' sepah,kalau korang berpecah, tak akan berjaya' begitu la lebih kurang  bait-bait ayat nya..Apa-apa pun JR doakan terbaik dan selamat maju jaya buat semua ahli Sepah. Bekas kumpulan Sepah, Jep,Mamat dan Shuib. 

sumber : beautifulnara




Tags: Sepah Berpecah. SEPAH MAHARAJA LAWAK BERPECAH, KUMPULAN SEPAH BERPECAH,SEPAH BERGADUH, BENARKAH SEPAH BERPECAH, ISU KUMPULAN SEPAH,BEKAS AHLI KUMPULAN SEPAH,JEP SEPAH,MAMAT SEPAH, SHUIB SEPAH,SAH SEPAH KINI BERPECAH,


No comments:

Post a Comment

Popular Posts