PARK JI SUNG BAKAL KE QPR YURAN PERPINDAHAN £2.5M

QPR TAWAR KONTRAK KEPADA PEMAIN TENGAH MANCHESTER UNITED DAN KOREA SELATAN PARK JI SUNG DIANGGAR YURAN PERPINDAHAN SEKITAR £2.5m
 
 
 

QPR bersedia untuk menandatangani pemain tengah Manchester United, Park Ji-sung dalam masa terdekat. Pemain Korea Selatan itu akan berpindah ke Loftus Road sebaik sahaja kertas kerja dilengkapkan.

Difahamkan Park tertarik dengan cita-cita tinggi QPR. Pemain berusia 31 tahun itu merupakan antara pemain penting Sir Alex Ferguson selepas beliau menyertai kelab itu pada tahun 2005. 
 
Namun, selepas tujuh tahun bersama United, Park membuat keputusan untuk berpindah ke QPR. Kehadiran Park ke QPR semestinya akan membantu kelab tersebut menjadi satu jenama global. 
 
Beliau bukan sahaja akan membantu kelab mencapai matlamat mereka di atas padang tetapi juga dari segi komersial.
 
Terbaru Park Ji Sung dikhabarkan sedang menjalani ujian perubatan sebagai syarat perpindahan ke Queens Park Rangers.
 
 
 
 
 
 
 
 
 



tags : PARK JI SUNG KE QPR, QPR TANDATANGANI PARK JI SUNG, PEMAIN MANCHESTER UNITED PARK JI SUNG BAKAL KE QUEENSPARK RANGERS, QPR INTAI PARK JI SUNG, TONY FERNANDES MAHU BAWA PARK JI SUNG KE LOFTUS ROAD, QPR PARK JI SUNG, KOREA SELATAN, PEMAIN TENGAH MANCHESTER UNITED, PARK JI SUNG BERMAIN UNTUK QPR, QPR TAWAR KONTRAK KEPADA PARK JI SUNG, YURAN PERPINDAHAN PARK JI SUNG DIANGGAR £2.5m, QPR BAWA PARK JI SUNG KE LOFTUS ROAD, TRANSFER RUMOURS 2012/2013,EPL,PERPINDAHAN PEMAIN EPL,

No comments:

Post a Comment

Popular Posts