KEPUTUSAN TERKINI HARIMAU MUDA VS NITRA FC 23 OGOS 2011

KEPUTUSAN HARIMAU MUDA / OLIMPIK MALAYSIA VS NITRA FC SLOVAKIA 23 OGOS 2011


PERLAWANAN PERSAHABATAN SKUAD OLIMPIK MALAYSIA DI SLOVAKIA

full time

OLIMPIK MALAYSIA VS NITRA FC

0 :1

Malam ini satu lagi aksi persahabatan skuad olimpik Malaysia akan berlangsung di Slovakia. Kali ini skuad kendalian Ong Kim Swee ini akan berdepan Nitra FC yang kini menduduki tangga kedua Liga 1 Slovakia dibelakang kelab yang pernah memasuki kempen Uefa Cup dan Liga Juara-Juara Eropah iaitu Slovan Bratislava.

Setelah mengharungi 5 perlawanan dan cuma tewas sekali sahaja, aksi harimau muda sememang semakin mantap dan sedang dalam perhatian kelab-kelab disana. Terbaru, seperti yang diberitakan 3 orang pemain harimau muda akan bermain di pasukan FC Vion Zlate Moravce yang kini menghuni tangga kedua, dibelakang pasukan yang bakal ditentang oleh skuad Olimpik malam ini. 

3 orang pemain itu adalah, Wan Zack Haikal, Irfan Fazail dan Fadhli Shas. Diberitakan,ketiga-tiga mereka akan dipinjamkan ke kelab itu selama 3 bulan sehingga November ini. Segala urusan proses ini sedang diatur oleh jurulatih Ong Kim Swee. Namun mereka akan diberi pelepasan untuk beraksi di kelayakan olimpik dan juga sukan sea nanti.

Keputusan perlawanan Olimpik Malaysia vs Nitra FC akan diupdate selepas tamat perlawanan.





tags : KEPUTUSAN HARIMAU MUDA DI SLOVAKIA 2011, OLIMPIK MALAYSIA VS NITRA FC, OLIMPIK MALAYSIA VS FC NITRA LIVE RESULT, KEPUTUSAN PERLAWANAN OLIMPIK MALAYSIA VS NITRA FC KELAB SLOVAKIA, MALAJZIA OLYMPIC VS FC NITRA 23 AUGUST 2011 LIVE STREAMING VIDEO, FULL RESULT MALAYSIA OLYMPIC VS FC NITRA 2011, UPDATED LIVESCORE HARIMAU MUDA VS NITRA FC 2011, PERLAWANAN HARIMAU MUDA VS NITRA FC, HARIMAU MUDA LAWAN KELAB SLOVAKIA

No comments:

Post a Comment

Popular Posts