VIDEO ROMPAKAN KEDAI MAMAK SHAH ALAM | YOUTUBE

VIDEO ROMPAKAN KEDAI MAMAK DI SHAH ALAM|RESTORAN MAMAK SHAH ALAM DIROMPAK|POLIS KESAN SUSPEK 

Rompakan bersenjata ke atas sebuah restoran mamak di seksyen 15 di shah alam pada 25 Ogos yang lalu menjadi perhatian ramai pihak. Mana tidaknya, adegan rompakan itu, sempat dirakam oleh beberapa cctv direstoran tersebut. Dalam rakaman kamera litar tertutup (CCTV) restoran berkenaan selama empat minit dan 11 saat pada kira-kira jam 4 pagi, 28 Ogos lalu, lima lelaki lengkap bertopi keledar serta ada yang memegang pisau dan parang meluru ke arah pelanggan.

Suspek turut mengacukan senjata tajam ke arah pelanggan sebelum merampas komputer riba milik pelanggan yang tergamam dengan kejadian, malah ada juga suspek cuba merampas beg tangan seorang wanita. Jelas kelihatan menerusi rakaman CCTV pelbagai sudut, pelanggan sedang menjamu selera dan berbual dianggarkan 10 orang termasuk kanak-kanak yang panik berlari keluar dari restoran berkenaan.

Malah, ada juga pelanggan lelaki yang bertindak spontan melarikan diri dengan melompat besi penghadang restoran untuk menyelamatkan diri.

 VIDEO YOUTUBE ROMPAKAN KEDAI MAMAK DI SHAH ALAM,SEKSYEN 15


**suspek dikatakan telah pun dikenalpasti oleh pihak polis..namun butiran nya dirahsiakan..ramai yang mengesyaki sekumpulan mat rempit terbabit dalam kes rompakan ini, jika dilihat dari senjata yang digunakan,motorsikal dan cara berpakaian..namun semuanya masih dalam siasatan...




tags: ROMPAKAN KEDAI MAMAK SHAH ALAM, RAKAMAN ROMPAKAN KEDAI MAMAK,KEDAI MAMAK DIROMPAK,RESTORAN MAMAK SUBUR SHAH ALAM DIROMPAK,ROMPAKAN BERSENJATA DI KEDAI MAMAK SEKSYEN 15 SHAH ALAM,VIDEO YOUTUBE ROMPAKAN KEDAI MAMAK DI SEKSYEN 15 SHAH ALAM,VIDEO ROMPAK KEDAI MAMAK,SUSPEK ROMPAK KEDAI MAMAK, LAPTOP YANG DIROMPAK DI KEDAI MAMAK,PERKEMBANGAN KES ROMPAKAN KEDAI MAMAK SHAH ALAM,KECURIAN KEDAI MAMAK




No comments:

Post a Comment

Popular Posts