Justin Bieber Mati Ditembak

justin bieber berlumuran darah ditembak

Justin Bieber mati ditembak baru-baru ini..ya..penyanyi pop Canada, Justin Bieber dilaporkan telah ditembak dan meninggal dunia ditempat kejadian. Sumber memberitahu penyanyi pop tersebut sempat mengeluarkan pistol peribadinya untuk mempertahankan diri, sebelum ditembak bertubi-tubi kali oleh pihak polis yang menyangka beliau seorang penjenayah yang dikehendaki dalam kes pengeboman sebuah rumah di U.S.

Alangkah terkejutnya mendengar berita ini, kelmarin baru sahaja melihat beliau membalas komen di twitter @justinbieber dan juga di facebook nya.

Sumber memberitahu Justin telah ditahan dan disekat perjalanannya oleh pihak polis sebelum beliau bertindak bodoh dengan mengeluarkan pistol simpanannya dari baju beliau, sebelum ditembak oleh pihak polis CSI dalam salah satu pengambaran siri terkenal itu. ;)

Itu merupakan salah satu babak dalam salah satu episod CSI yang akan ditayangkan tidaklama lagi..Bintang CSI George Eads menyatakan yang beliau memang patut ditembak atas kesalahannya didalam siri tersebut sebagai suspek pengeboman rumah.

Jadi , kipas susah mati justin boleh lah menarik lafas lega bila mendengar perkhabaran ini ya. Jadi jangan lupa menonton CSI yang akan menayangkan episod tersebut tidak lama lagi. Apakata kita saksikan sedikit sedutan dari siri tersebut dimana Justin Bieber sebagai pelakon undangannya.

sumber : you tube

p/s ; tak la minat sangat dengan beliau




2 comments:

Popular Posts